Giacobazzi

Giacobazzi

 

Rodina Giacobazzi se věnuje pěstování vína již po generace. Vše začalo v roce 1958, kdy se Angelo Giacobazzi společně se synem Antonio rozhodli rozšířit a posílit jedno malé vinařství. Kráte nato se jméno´Giacobazzi stalo synonymem pro víno Lambrusco.

Vinatství se nachází v Nonatole, v provincii Modena, město známé svým dobrým jídle a hlavně významnými italskými osobnosti jako je Enzo FERRARI a LUCIANO PAVAROTTI.

léta 1958 - 1962 období pro experimentování a zdokonalování hroznů pocházejících z rodinných vinic. Lahve nesly ručně psané štítky a byly korkovány korkem přilepeným ručně strunou. 

léta 1963 - 1968 období růstu, vývoj byl rychlý a již v polovině šedesátých let prodali proslulé víno BOLLINO ORO (LAMBRUSCO DI SORBARA DOC )  v restauracích, kavárnách a velkých italských městech. Bylo tedy rozhodnuto investovat do vybavení modernějšími stroji, které by společnosti umožnili kvalitativní skok. Tento impuls vedl v polovině šedesátych letech k denní produkci asi 10tis lahví získaných pomocí poloautomatického strojního zařízení. 

léta 1969 AMERIKA, Antonio Giacobazzi věřil, že Lambrusco má díky svým vlastnostem potenciál stát se vellkým úspěchem i v zahraničí. V roce 1969 se rozhodl přistát v Americe. Dopad nebyl vůbec snadný. V italské americké obchodní komoře v New Yorku mu bylo řečeno, že to nikdy nebude fungovat. Vysvětlili mu, že Američané nepijí víno, ale pouze pivo, whisky a Coca colu. Jmeno Giacobazzi bylo navíc obtížné vyslovit a proto bylo lepši nepouštět se do toho. Nikdy nebyla tak špatná předpoveď. Ve skutečnosti, místo toho, aby byl odrazován, Antonio dal všechny své houževnatosti a podnikatelské dovednosti do hry a bez ohledu na jakoukoli kritiku. Klíčem k úspěchu bylo pochopit a uspokojit chuť amerického spotřebitele, který neměl pokročilý patro a byl připraven ocenit vína. Potřeboval víno, které by bylo snado pitelné, při zachování silných ovocných tónů, živé pěny a intenzivní červené barvy. Tak se zrodilo víno s nezaměnitelným organoleptickým profilem, který si podmanil každý.

1979 Giacobazzi a Villeneuve, Formule 1. Giacobazzi začíná sponzorovat stáj Villeneuve

1979 Antonio vyhovuje potřebám anglického zákazníka, který hledal zdravy produkt vhodný pro každého a měl nápad na nealkoholickou a šumivou hroznovou štávu. Prezentace byla elegantní, podobná šampaňskému s celou řadou chutí, ve štastné kombinaci hroznů a dalších plodů jako je broskev, jahoda, jablko.  Jméno pro tuto novou řadu produktů bylo zvoleno Dolce Vita. 

1980 Průmyslový rozvoj, Amerika pohltila téměř veškerý výrobní potenciál vinařství a aby bylo možné uspokojit poptávky i z jiných trhů, bylo nutné různé renovace a rozšíření.  Zároveň vinařství kupuje další malé vinařství a tím rozšiřuje své zóny. 

1982 víno v plechovce, rodina Giacobazzi vždy vynikala svým inovativním a průkopnickým duchem bez předsudků. Otevírají se dveře v balení vína do tetrapacku, Pet lahví a do plechovek. Jednalo se jistě o epochální inovaci z obchodního i průmyslového logistického hlediska. Plechovka byla 100% recyklovatelná, šetrná k životnímu prostředí, lehká na přepravu a nebyla  křehká. Mohlo se konzumovat na otevřených místech, jako jsou lodě, stadiony, parky, aniž by hrozilo rozbití.

1982 Giacobazzi a sport, spojení se sportem bylo vždy velmi silné a Gilles Villeneuve a Ferrari byly určitě nejdůležitějším partnerem, ale ne jediným velkým prestižem.

1986-1990 Druhý průmyslový rozvoj, 1986 byl rokem, kdy byla slavnostně otevřena nová továrna ve Via Rebecchi, jejíž výstavba byla zahájena o 2 roky dříve.

 

Filtrovat

Ceny

Ceny

Hodnocení

Hodnocení
Na stránce
zrušit všechny filtry
Zvolené podmínky nesplňuje žádné zboží.